Březen 12th, 2016Nedojdete na úřad? Pomůže vám mobilní radnice…
Už druhý měsíc funguje projekt MOBILNÍ RADNICE, který se snaží s tělesně postiženým a seniorům ušetřit pro ně příliš náročnou či dokonce zcela nereálnou cestu na úřad. V odůvodněných případech totiž může příslušný úředník radnice Prahy 12 navštívit osoby z výše uvedených skupin přímo u nich doma, aby jim pomohl vyřídit potřebnou agendu.
Projekt je určen pro seniory ve věku 75 let a starší a dále pro handicapované a zdravotně postižené s trvalým bydlištěm v rámci katastrálních území Cholupice, Kamýk, Komořany, Modřany, Točná a částečně i Libuš a Písnice.
Novou službu zajišťují tyto odbory ÚMČ:
Odbor občansko-správních agend (agenda občanských průkazů, změna trvalého pobytu z agendy evidence obyvatel a agenda ověřování)
Odbor ekonomický (agenda místních poplatků ze psů)
Odbor sociálních věcí (poradenství a pomoc při změně trvalého bydliště do domů s pečovatelskou službou ve správě MČ, sociální poradenství, dávky, pěstounská péče, SPOD, veřejný opatrovník, pečovatelské služby MČ, pomoc při žádání o sociální dávky na Úřadu práce ČR)
Odbor výstavby (poradenství pro stavebníky v rámci stavebního zákona)
Požadavky na službu MOBILNÍ RADNICE lze podávat pouze na pracovišti v budově Písková 25/830:
- osobně u informačního pultu ve vestibulu
- telefonicky na lince 244 028 256 nebo 241 763 907
- e-mailem na elektronické adrese mobilniradnice@praha12.cz.
Žádost předají kontaktní osoby pracovníkům příslušného odboru nejpozději příští pracovní den, a ti se následně spojí s klientem a dohodnou s ním rozsah a podrobnosti služby včetně termínu návštěvy u klienta doma, zpravidla ne pozdější než 5 pracovních dnů ode dne data přijetí žádosti.
(red) Noviny Prahy 12 březen 2016